Weet iemand wie deze gecustomizede motor heeft gemaakt?

Ik was vorig jaar (2011) bij de Motorbeurs Utrecht, en heb destijds een foto gemaakt van een gecustomizede motor (zie afbeelding). Helaas heb ik niet op de foto staan door wie deze gemaakt is. Heeft iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je al in die van dit jaar geweest?
Hij is er t/m morgen volgens mij, Ook nu staan er weer mooie motors!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas kon ik er dit jaar niet naartoe, ik probeer het volgend jaar wel te halen :)

Het beste antwoord

Op de mat staat volgens mij "Europeesche verzekeringen". Is misschien de naam van het bedrijf waarvoor deze motor is gemaakt. Probeer het daar eens.