waarom wordt mijn onderhoudsvrije accu heet van mijn motorfiets is dat normaal?

1van de stekkers van de spanningsregelaar van mijn motor is gesmolten. Ik heb die stekker nu verandert maar is die spanningsreglaar ook doorgebrand waardoor mijn accu heet wordt of ligt het ergens anders aan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoi,hitte duid bij elektra vaak op te dunne draden of kortsluiting of overbelasting.. Zitten je accupolen goed vast(invetten met zuurvrije vaseline)? Kijk of er ergens iets verkeerd is aangeslotenj of vaak via iets geleidends (zoals je tank en'n bloot liggend +stekkertje of draad sluiting maakt met je frame de min of massa ! Stekkertjes goed schoonmaken met contactspray,koperborsteltje en wd40 en controleren op geod vast zitten en goed kontakt maken,isolatie kontroleren en bij stekkertjes dikte draad visueel kontroleren op draadbreuk van de strengetjes koperdraad,doormeten bij twijfel op goede verbinding Denk niet dat je spanningsregelaar/gelijkrichter kapot = want dan gaan er vaak heel wat 12volt componenten mee vanwege te hoge spanning Er zit ergens een lek stroom en dat moet je vinden ! Vaak kan je ook oxydatie of vocht zien bij de veroorzaker ! Succes! Groet Simon

Ik kan het niet beter verwoorden zoals TDI power hier antwoord.EEn batterij die warm word is normaal bij het laden , maar heet worden mag ze zeker niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100