Goeie bluetooth helm?

Ik ben er naar 1 op zoek die lekker geruis stil is zodat ik mijn Navigon vanaf mijn iPhone goed kan verstaan?

Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb goede ervaring met Schubert.Als je de moderne motorrijder ziet, denk je dat hij zo van intensive care komt, met alle kabels waarop hij is aangesloten. Allereerst heeft hij een intercom, om contact te hebben met de duo passagier. Dan wil hij nog graag het geluid van zijn navigatiesysteem in de helm hebben. Ook wil hij graag zijn telefoongesprekken onderweg aannemen. Heeft hij dan even rust, dan wil hij nog genieten van zijn MP3 muziek. Het lijkt net een autorijder.

Schubert heeft een oplossing bedacht, die bestaat uit twee verschillende onderdelen. Het eerste deel is een helmset (Helmsystem), die bestaat uit een set inbouw speakers voor de helm, een passende microfoon, de inbouw Bluetooth module en een infrarood afstandsbediening voor de Bluetooth module. Het tweede onderdeel is een centrale module(Motostation) die ingebouwd wordt in de motorfiets. Hierop kan allerlei externe apparatuur worden aangesloten, van MP3 speler tor PMR communicatie module. De communicatie naar de helm wordt eveneens verzorgd door Bluetooth