Mag je met een mini crosser op het strand rijden??

ik wil graag een mini crosser kopen maar ik heb gehoord dat je alleen op je eigen terein of zo mag rijden maar zou je ermee op het strand mogen rijden??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Op de meeste stranden is het verboden om met voertuigen op het strand te rijden.

Dit kun je na lezen in het Algemene Plaatselijke Verordening (apv) van je gemeente.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ze zijn bedoeld voor het gebruik buiten de openbare weg. Het is ook niet mogelijk om een kenteken voor deze machientjes te verkrijgen.

Bij aantreffen op de openbare weg altijd inbeslagname en wordt er een proces-verbaal opmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tenzij je een privé strand hebt mag je niet op een strand rijden. Je mag op zo'n minicrosser waarschijnlijk helemaal niet op de openbare weg komen omdat ze meestal niet goedgekeurd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je mag met een voertuig zonder kenteken alleen op eiegn terrein rijden, dus het mag als je een prive strand hebt.