hoe en waarom komt het dat de binnenbekleding van mijn oldtimer benzinetank week werd ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De oorzaak moet gezocht worden in het materiaal die destijds gebruikt werd en de stoffen die tegenwoordig in benzine gedaan wordt om meer prestaties uit de motor te halen.

Benzine opzich is al behoorlijk agressief, haal dan het lood er uit en voeg er additieven aantoe en je krijgt een nog agressievere vloeistof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jouw antwoord is het beste, bedankt en een bank vooruit
(+ 1)