moet remklauwen hebben voor derbi senda, kan nergens tweedehands krijgen, iemand idee? of is er nog een andere brommer die dezelfde remklauwen heeft?

wil tweedehands remklauwen hebben oude zijn kapot. Nieuw kosten ze samen 200 euro en was niet van plan zoveel te betalen!

iemand ergens tweedehands remklauwen gezien? of die toevallig weet of er misschien een andere schakelbrommer is of wat dan ook die dezelfde remklauw heeft?

het is een derbi senda

Toegevoegd na 19 minuten:
zijn de remklauwen van een rieju hetzelfde?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

dit soort vragen stel ik altijd aan de mensen van http://www.s2parts.nl/ zij hielpen mij erg vriendelijk met technische vragen.

je kan ze beter nieuw kopen, dan weet je zeker dat de kwaliteit goed is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zijn de oude niet meer te reviseren....?