Kan je een motor band plakken?

Ik heb gelezen dat er een prop ingeschoten wordt om de lek te dichten maar ben benieuwd tot hoe groot en of er eventueel een andere manier is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

Een prop in je motorband is geen aanrader.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paraplu van binnenuit, waarbij de band meteen goed bekeken kan worden.
Geen probleem als het om een spijkertje ofzoiets gaat.

Sowieso zal je hem moeten laten maken,
of er nou een nieuwe opgaat op niet.. Om een burnout te maken moet er ook lucht in :-P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er een prop laten inschieten maar alleen op het vlakke stuk van de band dus niet in de bocht van de band .
Bij een spijker of een kleine zelftapper moet dat geen probleem zijn .
Maar ik zou zeggen neem geen risico !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slechts kleine gaatjes in het loopvlak kunnen worden gerepareerd, echter alleen van binnen uit na demontage en inspectie van de band.