Bedoel je niet een Honda Goldwing ? We hebben het over een motor ? Misschien kun je je vraag iets toelichten ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je de Yamaha Venture?
Dat is de enige die ik kan bedenken die enigszins iets wegheeft van de Goldwing (die van Honda is)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je de Yamaha Maxam, waar je zo gemakkelijk een krat bier op mee kunt nemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vermoed dat je de royal star bedoeld, dat is een van yamaha's grootste cruisers.
ik heb als bron een foto toegevoegd ter verduidelijking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De honda goldwing bestaat, misschien bedoel je type ?
Het is een reismotor of touring-bike.

De yamaha goldwing bestaat niet.

Bij honda bestaat de goldwing, zie eerste foto : De Gl 1800 ABS.

Of misschien bedoel je de yamaha V-max die met zijn luchthappers aan 'vleugels' doet denken ? Zie 2de foto.

Als hier niets nuttig tussen staat, kan je de vraag dan wat verduidelijken a.u.b. ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
FJR 1300 Yamaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou hij dat bedoelen ? Het meest gelijkaardige model van Yamaha ?
Bedoel je een Yamaha XVZ 1200 T ?