Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Als je je houdt aan de daar geldende snelheid wordt je niet geflitst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, super antwoord :D . Maar wel waar helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik wel een antwoord op de vraag. Met de geldende snelheid, wordt de camera niet geactiveerd, dus kun je ook niet geflitst worden. + van mij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige echt juiste antwoord!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja idd dit is juist HET antwoord!! Haha +++ :D
Dat hangt er vanaf en is verschillend. Mag je maximaal 80 op een weg, dan wordt je onder de 83 niet geflitst.
Ook was er geloof ik een bovengrens van 250km/uur waarbij de meting niet meer nauwkeurig genoeg is. Maar deze info is al meer dan 10 jaar oud (heb voorheen gewerkt bij de fabrtikant van de flitspalen)

Ook als je stapvoets door rood rijdt, wordt je niet altijd geflitst. Tenminste alleen als ze op dat kruispunt ook je snelheid meten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er van af welke meetmethode er wordt gebruikt. Via lussen in de weg of via radar...
Mijn antwoord is zeker voor de lussen in de weg.
Als je met de snelheid van het licht gaat rijden haalt het infrarood je moederbord niet in. Heb je wel een snelle auto nodig... :)

Toegevoegd na 28 seconden:
Hahaha zei ik moederbord? Beroepsdeformatie denk ik... :) Ik bedoelde natuurlijk nummerbord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heej, dat wilde ik net antwoorden ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaa xD
Als je bedoelt of er een snelheid is waarop je te snel rijdt voor de flitser, dan moet ik je teleurstellen die is er niet.

Als je het interessant vind er is een mythbusters aflevering overgemaakt. misschien kan je die eens opzoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top gear heeft dit uitgetest. Bekijk dit stukje eens:

http://www.youtube.com/watch?v=zOx8A-TzHoQ&feature=youtube_gdata_player

Toegevoegd na 9 minuten:
in part 3 rijden ze dus 170 mpu (273km/u) en toen ging de auto dus te snel voor de camera om het te kunnen vastleggen. dit is wel met de auto flitspalen, misschien dat de digitale flitspalen een hogere snelheid aankunnen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je stilstaat. Dat is dus een snelheid van 0 Kilometer per uur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding