Kijk eens bij Struijk in Leiden, die heeft ook een webshop.
Heeft vaak aanbiedingen met startersset.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik zou even op marktplaats of dergelijke rondkijken. Daar is namelijk wel iets te vinden denk ik zo. Omdat veel dames niet altijd meegaan op de motor, of dit om bepaalde redenen niet meer willen. Dus ik denk dat je daar even moet rondkijken. Natuurlijk zijn er ook winkels in Nederland (ik denk wel elke motor winkel dit heeft; als ik mijn broer daarover hoor) Maar dat is nieuw dus niet echt redelijk goedkoop! Dus hopelijk vind je iets leuks voor een mooie prijs!

P.S. de prijs hangt er ook vanaf of je een winter of een zomer pak wilt hebben, gezien de tijd waarin we nu zitten + je vraag lijkt het me dat je een zomer pak wilt. zover ik weet zijn die een stukje goedkoper dan een winterpak!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even bij lidl daar hebben ze vaak motorkleding en helmen die echt niet duur zijn en nog redelijk goed ook, heb er zelf onlangs een helm gehaald en ben erg tevreden hierover
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt inderdaad op MP of iets dergelijks kijken. Het wil weleens voorkomen dat mensen vol enthousiasme gaan lessen en alles kopen qua kleding en dan toch stoppen.

Hou echter wel in de gaten dat je motorkleding niet alleen ter decoratie aanhebt maar het ook veiligheid is!!
Ga dus niet verkeerd bezuinigen en koop degelijke spullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de komende paar weken heeft de gamma als het goed is weer een aanbieding. Handschoenen, pak en helmen. Ik heb afgelopen jaar die set aangeschaft en voor achterop is het prima maar voor dagelijks gebruik voldoet het niet erg. Zo is de rists niet waterdicht en dat merk je achterop niet maar voorop wel! De helm doet zijn werk maar de handschoenen vond ik echter niet prettig, die gaann erg snel stinken als je handen gaan zweten en dat doen ze na een lekker weekend rijden al dus die zou ik ergens anders vandaan halen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de kringloopwinkel eens. Daar kom je prachtige goed bruikbare dingen tegen tegen flut prijsjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woon je dichtbij de grens? Ga dan eens kijken bij Louis (louis.de), in Nederland als webshop (ietsie duurder) ook wel bekend als motozoom.nl
Ik koop er al jaren al mijn motorspul voor weinig.
Ga eens naar Osnabruck naar de grote Louis-winkel (uiteraard op de motor :-) ) en maak er gelijk een leuk dagje van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in een speciaalzaak voor motoren en / of motorrijders-kledij, daar heb je vaak einde reeksen en die vind je wel aan de helft van de prijs.