Staat altijd op de wang van de band zelf. Met de app 'Units' kan je de eenheden uitrekenen: psi->bar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor : 250 kPa / 36.3 Psi (alle gewichten/rijstijlen)
dat is 2.5028 Bar

Achter :
0-90 Kg -> zelfde als de voorband
90-187 Kg -> 290 kPa / 42.1 Psi
Dat is 2.9027 Bar

Bij hard rijden (high speed riding) moet de druk wel weer hetzelfde als de voorband zijn.

http://www.yzfr6.net/manual/R6_manual_specs.pdf
(pagina 12/13)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gevaarlijk antwoord. Het is afhankelijk van de band!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder verdere info mag je ervanuitgaan dat de originele banden eronder zitten lijkt me.Anders is het onmogelijk om antwoord te geven.
Voor 2.5 bar Achter 2.9 bar