Wat is de beste brommer op de markt?

Ik wil een beetje een antwoord wat je ook krijgt in een consumentengids. Dus dat brommers worden vergeleken en er 1 beste uitkomt.

Belangrijke punten voor mij zijn: veiligheid, uitstraling, duurzaamheid

Toegevoegd na 1 dag:
ehmm ik ben opzoek naar een cross brommer zoals derbi's.
Misschien dat jullie nog specifieker antwoord kunnen geven? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Warschijnlijk bedoel je een scooter? Als je kiest voor duurzaamheid, dus dat je bijna nooit pech hebt raad ik je Kymco,Vespa en Yamaha aan, het ligt er ook een beetje aan wat je ervoor wilt uitgeven?
Het beste kan je even bij een scooterdealer in je buurt gaan kijken, wat het aanbod is en een beetje info vragen

Toegevoegd na 13 minuten:
oke heb begrepen dat je een brommer zoekt, het punt is dat er tegenwoordig niet zoveel brommers meer worden gemaakt, het zijn toch meer scooters tegenwoordig,
Tomos maakt nieuwe brommers en dat is voor zo ver ik weet het enigste merk die ze nog maakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je zelf een beetje handig bent, zou ik gaan voor een zundap frame en een kreidler blok.
onverwoestbaar en super snel.
weet niet of het nog te koop is. ik word oud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
VESPA

Zo, die maken ze tenminste in Europa.

Effe reclame maken op goeievraagman point nl

VESPA dus !

Mooiste ook.

(ik had vroeger een Honda en die was ook ok hoor maar het oog wil ook wat)