Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe Lang is de levencyclus van een fiets?

Mijn fiets is nu 5 oud en hij word langzaam meer bagged.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoelde bagger niet bagged :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
553

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een fiets leeft niet, dus technisch gezien heeft hij geen levenscyclus.
Het hangt er een beetje van af hoe je met je fiets om gaat. Als er wat kleine dingen mis zijn kun je dat nog laten repareren, maar op een gegeven moment moet je gewoon een nieuwe fiets kopen.

Toegevoegd na 51 seconden:
Maar ik vind het heel netjes dat je al 5 jaar hebt volgehouden met dezelfde fiets.
Als je de fiets echt niet meer fijn vind rijden, koop je een nieuwe :)
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het ligt eraan hoe je de fiets onderhoud. Als de fiets af en toe een servicebeurt geeft, gaat hij langer mee, dan dat je er niks aan doet

ennn je kan groovie versieren :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang het frame heel blijft.
Ik heb een fietsenmaker in de familie die er voor zorgt dat mijn fiets op tijd nagekeken wordt. Versleten onderdelen worden vervangen.
Mijn fietsen gaan dan ook heel lang mee. Ik koop alleen soms een andere fiets om de nieuwere technologie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ligt eraan hoe je er mee omgaat en hoezeer je zelf vind of je aan een nieuwe toebent of niet, fiets die fijn en zit die lekker zul je hem wellicht langer houden als dat die steeds meer begint te irriteren, sommige mensen doen heel lang met een fiets (mijn zus heeft al bijna 25 jaar dezelfde degelijke omafiets) en anderen willen om de paar jaar een nieuwe.

succes met kiezen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding