Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een regenpak gaan kopen voor op de fiets.

ik wil een regenpak gaan kopen voor op de fiets voor als het regent, is het daarbij ook verstandig om rubberlaarzen te gaan dragen,
en moet je de broekspijpen in de laarzen doen of juist eroverheen, en wat voor soort rubberlaarzen moet ik gaan dragen rubber kuit , regen of hoge werklaarzen,
ik ben 25 jaar oud.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
920

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zorg dat je regenpak goed ademt anders gaan je kleren die je eronder draagt ontzettend stinken.
Laarzen onder het pak doen en welke soort, dat ligt eraan wat jij het lekkerste vindt dragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, maar broek over de laarzen,wil je niet met natte voeten aankomen! En beknibbel vooral niet op de prijs van het pak. Het moet kunnenademen,anders wordt je ook in het pak kleddernat!
En dan niet door de regen,maar door transpiratie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou lekker naar fietsen winkel of biten sport zaak gaan en me goed voor laten lichten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook overschoenen kopen voor over elke schoen, die je weer onder je regenpak doet. Ik heb ze bij een online-motorzaak gekocht:
http://www.louis.de/_20e774834d44128729b0b20d3edf61d5b6/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=140&wgr=854&list_total=9&anzeige=0&artnr_gr=205095
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overschoenen zijn veel handiger. Als je ergens naar toe gaat, is het niet altijd even handig, om laarzen aan te hebben. En om elke keer normale schoenen mee te moeten zeulen is ook niet handig.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
ik zou zeker rubberlaarzen gaan dragen en je broek over je laarzen heen anders krijg je alsnog natte voeten en dat is niet lekker, neen wel een regenpak wat wel lekker zit en neem een kleur wat goed opvalt in het verkeer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet een zo groot mogelijk regenpak kopen, dus NIET eentje die je net past, maar liefst 2 à 3 maten te groot. Dan kan je het altijd lekker makkelijk aantrekken, want het past over alles heen. Meestal zijn de broekspijpen dan lang genoeg om over je gewone schoenen heen te vallen.
Mocht je toch laarzen willen gebruiken, dan moet je je regenbroek over de laarzen laten vallen, want zo stroomt het water weg en niet in je laarzen (of schoenen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding