Hoe krijg ik het goedkoopste m'n fiets uit Amsterdam naar Granada ( zonder zelf te gaan fietsen ).

Woon in Spanje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

De volgende keer dat je naar Nederland komt even rondvragen bij de luchtvaarmaatschapijen. Bij de meeste niet compleet al-cheapo (bv ryanair) maatschappijen mag je gewoon een fiets mee nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

met de auto.
13 jaar geleden
Vragen aan
1 Albert Contador
2 Robert Geesink
3 Lance Armstrong
Onder het mom van trainingsritje. Wie weet stapt één van de 3 er in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kan je in een fiets stappen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel voorzichtig!
Naast bovengenoemde alternatieven, kan je ook je fiets opsturen via TNT. Indien je de fiets zo ver uit elkaar kan halen, dat je er een pakket van kan maken dat aan de maximum afmetingen voldoet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijken welke transportbedrijven daar regelmatig komen, bv Gefco, rijdt vanuit Oosterhout dagelijks naar Frankrijk, waar op een verdeelcentrum de ladingen voor Spanje en evt Portugal weer verder verdeelt worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak eerst een afweging van de waarde van de fiets.
Koop anders in Spanje een fiets.
Er gaan lijndiensten door Europa en bloemenexpediteurs vervoeren behalve bloemen ook andere vrachten. (ook retourladingen)