Waarom fietst iedereen opeens rond met een bloemenslinger om z'n stuur?

Toen een jaar geleden enkelingen met die slinger kwamen vond ik het nog wel iets grappigs hebben, maar nu fietst heel Nederland ermee rond.
Waarom in vredesnaam?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Tja, waarom doen mensen mee met de mode? Het is een hype. Je bent hip als je een bloemenslinger om je stuur hebt. Het zijn wel vaak de wat alternatievelingen die dat doen. Weet je wat nóg erger is? Moeders met een bakfiets vol kinderen met bloemenslingers eromheen. Ik bedoel om de bakfiets niet om de kinderen ;)

Gewoon omdat het in is............ Soms komt iets tot ontwikkeling.Soms ook niet. En die bloem slinger is het toevallig gelukt. Van elkaar kopieren en kopieren en kopieren en er bij willen horen das alles want geef toe .... zo mooi is t nou toch ook weer niet???

Omdat het hip is. 'iedereen' doet het dus tja, je wilt erbij horen he?! Helpt ook dat ze bv bij Halfords voor een zacht prijsje te krijgen zijn. Maar niet iedereen rijdt ermee hoor, mij zul je er niet mee zien...

Het is in net als die lelijke fietstassen voor kinderen.

Is toch heel fleurig die bloemslingers en die leuke zadelhoesjes en die kleurige fietstassen,het is gewoon hip en in voor de jeugd .

Omdat het typisch iets voor vrouwen is. Vrouwen houden van tierelantijntjes. De meesten dan.. :) Verder denk ik dat het ook met smaak heeft te maken. Dan denk ik aan vrouwen die hun woning heel knus en kleurrijk hebben ingericht. En verder sluit ik me aan aan bovenstaande antwoorden.

Omdat al dat soort rommel tegenwoordig voor een habbekrats te krijgen is bij de Action. Het kost drie keer niks, en pubermeiden geven het elkaar kado voor hun verjaardag. Leuk he?

Bronnen:
Ervaring

Een verkapte manier om weer naar de hippie tijd terug te gaan. Een modebeeld.

is een beetje een hype. net als die fietstassen met bloemdecor. staat wel gezellig toch.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100