Kan ik een shimano accu ec-e6000 vervangen door een goedkoper alternatief?

De oplader van mn Sparta E bike is stuk , type EC-E6000. De E-bike is al wat ouder, dus ik wil niet meer zoveel geld geven voor een originele oplader. Maar kan ik wel een goedkoper alternatief vinden/gebruiken of moet dat de originele lader zijn?

11 maanden geleden
in: Fietsen
1.6K
TurfGraver
11 maanden geleden
U weet het verschil tussen een accu en een lader? Wat wilt u vervangen?
Goedkoper alternatieven zijn niet altijd veilig.

Geef als eerste antwoord