Bestaan er elektrische fietsen die je niet hoeft op te laden aan een stekker?

Ik bedoel dan meer of er fietsen zijn net zoals een knijpkat.
waarbij je met met de omwenteling van de trappers elektriciteit genereerd.
Dat naar een elektromotor naar het achterwiel gaat.

een jaar geleden
in: Fietsen
1.7K
tinus1969
een jaar geleden
Wat zou het nut zijn van zo’n fiets?
ronron1212
een jaar geleden
@tins1969 fietsen natuurlijk zonder te moeten opladen. begrijp niet wat jij met nut bedoeld?

Antwoorden (1)

Kom hier een voorbeeld tegen. De Nua Electra, die zich oplaadt door middel van beweging en remenergie.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden