Wij hebben in maart 2021 online een elektrische fiets (Voque Elite) gekocht en een Comfort Servicepakket afgesloten. Nu is de fiets al een aantal keren met ontzettend veel moeite opgehaald door de aangesloten fietsenmaker omdat de fiets steeds uitvalt, maar we krijgen steeds maar een matige oplossing waardoor de fiets steeds hetzelfde probleem blijft houden. Het scherm valt steeds uit en de accu gaat erg snel leeg. Nu is de fiets twee weken terug wéér opgehaald na lang wachten en een moeilijk bereikbare fietsenmaker en er is via e-mail een andere accu beloofd. De fiets is uiteindelijk bij ons afgeleverd met precies dezelfde accu die erop zat, dus helemaal geen andere accu. Wij hebben gebeld met de fietsenmaker en de zeer onbeschofte medewerker die we aan de telefoon hadden zei doodleuk dat het eigenlijk maar gewoon ons eigen probleem was. De fiets kan inmiddels wéér niet op gefietst worden omdat hij steeds uitvalt. Wij hebben via verschillende wegen geprobeerd contact te krijgen maar ze geven geen gehoor meer, alleen via whatsapp, waar wij echt verschrikkelijk aan het lijntje worden gehouden. We krijgen korte antwoorden of pas dagen later en wij hebben niet het idee dat zij bezig zijn naar een oplossing te zoeken. Wat kunnen wij hier nou mee doen? Kunnen wij niet gewoon ons geld terugkrijgen en ergens anders een fiets kopen die wel naar behoren werkt?
Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?