Op zoek naar lederen foame voor vlinderstuur voor mijn stadsfiets! Weten jullie waar ik dat kan vinden?

Beste fietsliefhebbers,

Al enkele jaren heb ik stadsfiets met een vlinderstuur. Op dat vlinderstuur zit een mouche foame. Ik zit al een hele tijd met het probleem dat het bij regenweer begint te stinken. Door vocht en ook een beetje zweet begint dat te stinken en dat is nogal onaangenaam voor mij.

Daarom dat ik op zoek ben naar een alternatief. Van een kennis van mij heb ik vernomen dat het duurzamer is en beter is om zo een lederen bekleding aan te schaffen.

Ik vermoed dat zo een lederen bekleding nogal moeilijk te vinden is. Weten jullie misschien waar ik dat misschien zou kunnen vinden? Ik woon in de buurt van Turnhout. Kennen jullie fietsenmakers of andere plaatsen waar ik dat kan vinden?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Bert Van Reusel

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Fietsen
1.8K
Amadea
6 jaar geleden
Zoiets?"http://pvandenberg.nl/Product.aspx?id=1464
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja zoiets bedoel ik. Ik moet nog wel even nagaan of de Diameter overeenkomt met mijn vlinderstuur. Maar ik vermoed van wel.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ga ik meer moeten betalen als ik iets bestel dat vanuit Nederland komt? Ik woon in België hé. Laat maar iets weten. Alvast bedankt!

Antwoorden (1)

Bij het lezen van de vraag was niet tot mij doorgedrongen dat Turnhout in België is. Geen idee of het kan en hoeveel het zou kosten als je zo’n vlinderstuurhoes in Nederland zou bestellen. Maar door aan de zoekopdracht toe te voegen dat de site uit België moet komen vond ik de volgende link: https://www.fietsshop.be/nl/handvaten/1315-velo-stuurfoam-leder-vlinderstuur.html
Amadea