Hoe kan ik het display van mijn Gazelle xtra innergie zo instellen dat het mij niet verblindt in het donker?

ik heb een electrische fiets Gazelle xtra innergie met een rechthoekig display midden op het stuur. Als ik op een donkere weg zonder lantaarnpalen fiets word ik verblind door het licht wat van de display afkomt. Er zitten drie helderheidsstanden op, maar de minste is nog veel te helder. Wie weet of er iets als een nachtstand op zit? Of hoe ik hem anders kan dimmen? Nu fiets ik met mijn hand erop, maar dat is ook gevaarlijk.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Fietsen
1.6K

Antwoorden (1)

doe er donker gekleurd doorzichtig folie op.