Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zijn de ervaringen met een goedkope elektrische fiets van rond de 650 euro?

worden momenteel nieuw aangeboden op internet

Toegevoegd na 3 dagen:
nieuwe modellen met de motor in het voorwiel kunnen gewoon goedkoper gemaakt worden dus waarom zouden ze niet goed zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Fietsen
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat elektrische fietsen beneden de € 1.500 niet goed zijn. De ervaring van mijn schoonvader staaft dat met een fiets van rond de € 1.000. Het lijkt me dat fietsen van die prijs dan helemaal niks zijjn.
ronron1212
8 jaar geleden
Een goede fiets accu kost al 600 maar voor alleen stads gebruik is het wel te doen met zo'n fiets
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een goede elektrische fiets kost al gauw 2.000 euro of meer. Nieuwprijs.
Een nieuwe voor 650,- euro zou ik niet vertrouwen. Er klopt iets niet. Voor die prijs kun je beter een tweedehands van die dure zoeken/kopen, maar je kunt natuurlijk ook 't schip in gaan met tweedehands, dat is bekend, en daar moet je altijd rekening mee houden. Toch zou ik kiezen voor tweedehands 'duur' .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Toen ik een goedkope elektrische fiets had rond die prijs, stond mijn fiets vaker bij de fietsenmaker dan dat ik er zelf op fietsen kon. Nu ik een duurdere fiets gekocht heb, heb ik geen problemen. De prijs van de fiets hangt namelijk niet af van de fiets zelf, maar van de accu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb zo'n goedkope gehad en het viel me niet tegen. De mijne had alleen trapondersteuning als je de trappers bewoog, kracht zetten was niet nodig dus het was min of meer een elektrische brommer. Na 5 jaar gebruikt te hebben kwam de accu niet verder dan 10 km en verkocht voor €25,- op marktplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding