Hoe vaak kan je met een CO2 fietspomp een band vol krijgen?

Met 1 patroon dus, voor een normale volwassene stadsfiets formaat fietsband.
http://www.halfords.nl/shop/fietsaccessoires/fietspompen/112478?tab=Kenmerken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Fietsen
2K

Antwoorden (1)

Eén keertje per patroon.
Een CO2 patroon is voldoende om een raceband op te blazen tot 10 bar (20-622), of een MTB band tot 3 bar. (26 x 1.95)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus om een lekke band mee te repareren is het niet voldoende. Dan moet je meerdere keren wat lucht in de band krijgen. En daarna nog van leeg naar vol krijgen.