Kan je een route uploaden naar je garmin edge 200?

Ik zag dat er geen kaarten op staan, maar kan je dan wel een route downloaden en op jouw garmin edge 200, zodat je tijdens je route kan zien op je scherm wanneer je naar links, rechts en zo moet? Of registreert hij enkel jouw route? ik begin te twijfelen want als je naar foto's kijkt zie je ook nooit foto's met een kaart op het scherm...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
1.1K

Het beste antwoord

Erg fijne GPS, ik gebruik hem zelf ook! Dit kan zeker, gewoon een route maken via internet, die kun je er vervolgens opzetten. Is te doen via vele website's.

Er staat oa op www.gpscoordinaten.nl een overzicht, via welke sites/progammas je dit kunt doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij zegt ook zelf wanneer je naar links of rechts moet?