Zijn er aan de B. kust fietsverhuurbedrijven waarbij je je fiets aan je eindbestemming mag afleveren (bv. lenen in Oostende, afleveren in De Panne)?

wij willen volgend septemberweekend naar de kust, maar alle verhuurbedrijven voor fietsen die we vinden willen dat je fiets terug aflevert waar je hem uitleent.
bestaan er ook bedrijven of initiatieven die een beetje meer service bieden, zodat we niet de hele weg terug moeten en op onze bestemming ineens de trein op kunnen? Bij voorkeur vanuit Oostende of De Panne.

Toegevoegd na 13 uur:
het gaat dus niet over gewoon fietsverhuur (zo zijn er megaveel aan de kust...) maar over de mogelijkheid om de fiets in een andere gemeente af te leveren.
anders moeten we het hele eind terugfietsen en een treinverbinding (waarbij je je fiets kan meenemen) tussen Oostende en de Panne is er niet...

11 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (1)

In de Panne is een fietsverhuurbedrijf , mijn dochter heef daar (enkele weken geleden) nog een fiets gehuurd.
Heb, jammer, geen adres, maar dat zal niet moeilijk te vinden zijn. Veel vakantieplezier!