Hallo mijn vraag,als ik de fiets op zijn standaar zet val mijn stuur om waardoor mijn koplamp tegen het frame komt is daar geen oplossing voor?

Volgens de fiets handellaar is er geen oplossing, maar volgens een ander gaat het om een stabilisator daarom mijn vraag of daar niets aan te doen is! hopelijk kan iemand mij daar een antwoord op geven. bijvoorbaat mijn dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
koplamp eraf halen

Antwoorden (2)

Soms komt het doordat de standaard te kort is, je kunt er dan een andere onder plaatsen die op lengte verstelbaar is.
Andere oplossing is het stuur iets naar rechts draaien, je fiets komt meteen iets rechter te staan en er gebeurt niets met de koplamp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop een dubbele standaard en zet deze eronder,je fiets blijft dan recht staan waardoor je stuur niet omklapt.