kun je een fiets posten?

ik ben verhuisd naar de andere kant van nederland.
maar ik heb mijn fiets hier heel hard nodig.
en ik heb nog geen mogelijkheid gehad om het te verkrijgen hier.

maar is er ook een mogelijkheid om een fiets op de post te doen ?

want het kost mij zoweisow of 50 euro aan benzine of treinkaartjes als ik hem zelf wil halen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt 33 euro betalen en dan iemand van 12-17 jaar met een tienertoer op reis sturen. Die persoon kan dan nog 2 dagen gratis treinreizen.

Antwoorden (2)

Je kunt in principe alles met de post versturen, echter het zal duurder worden dan 50, eurie. Het is dan ook speciaal aangezien de max afm van lxbxh=200cm worden overschreden.

Je kan beter vragen aan iemand met een OV-jaarkaart of die de fiets wil komen brengen (7 eurie dagkaart fiets en dan nog wat voor die student). Of wachten tot een NS-actie dagkaart.

http://wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=6685
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
gemiddelde student wil daar toch ook wel minstens 50 euro voor zien dan. kost je gewoon een dag zo'n klus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet ook een student kiezen die wel toevallig die kant op moet, speciaal er een voor inhuren, wordt te duur. En anders voor 50,- eurie een fiets ter plaatse kopen en je eigen fiets verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een fiets kost tegenwoordig wel meer als 50 euro XD.
en die fiets heb ik net gekocht in drenthe omdat mijn oude gestolen was. en nu ben ik net sinds 2 weekjes verhuisd en heb ik mijn fiets nodig.
Natuurlijk kan je een fiets posten.
Ze sturen van alles aan pakketten op en.neer.
Het zal je wel even stevig geld kosten vrees ik!
Ik zou eerst bij het postkantoor informeren wat de eisen zijn. Dan maar de fietsenwinkel om te vragen of ze daar een doos voor je hebben. ( tegen beschadigen en volgens mij móet ie iets goed verpakt versturen.)
Dan word ie op het postkantoor gewogen en krijg je de prijs te horen.
Ik vraag me alleen af of dat veel gaat schelen met zelf halen, eerlijk gezegd.