Wat is een redelijke of ''normale'' prijs om de achterband van een fiets te laten maken?

Bij een fietsenwinkel. Er moet een nieuwe binnen en buitenband op ( dat wordt de goedkoopst mogelijke)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
74.8K

Antwoorden (3)

Een buiten en binnenband samen kost ongeveer 35 euro, en dan nog een klein uurtje werk... Ik denk het ongeveer 50 euro word, meer of minder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wordt toch wel 60 euro. En kies niet voor een erg goedkope buitenband. Voor je het weet puilt de binnenband er al uit en kun je de hele procedure herhalen.
Dan ben je pas duur uit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben zelf fietshersteller en ben dit niet helemaal met u eens.
Bandjes zowel bi als bui prima te kopen bij action, hema of halfords. Als je ze met de juiste bar pompt dan kan er weinig mis gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaar niet om de spanning, maar om her buitengewoon slechte materiaal van de band in kwestie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf enkele jaren mensen met een laag budget deze banden aangeraden, en tot mijn verbazing gaan deze banden in sommige gevallen langer mee dan de goedkoopste banden van de groothandel.
Als er een halfords bij je in de buurt zit kan dit een stuk goedkoper dan wat mijn voorgangers zeggen. Reken op 30-35 euro.
Maar mocht je een klein beetje handig zijn dan is dit prima zelf te doen en kun je erg voordelig bij de action terecht voor een binnen en buiten band.
Wil/ kun je het echt niet zelf dan zou ik eens bij een halfords informeren. Fietsenzaken kunnen ook nogal in prijs verschillen dus dit kun je eerst informeren bij div fietsen winkels.