Wat is dit voor een rekje voor op de fiets?

Het is kleiner dan een voordrager en volgens mij ook te klein voor een kinderzitje. Het meet ong. 15 x 15 x 20 cm.
Voor een ATB of zo?
Ik heb het gevonden en vind het een leuk ding. Maar wat kan ik er mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
1.3K

Antwoorden (3)

Het is voor kleinere dingen zoals tassen en zakken. Soms zijn er speciale mandjes voor te vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb er een in mijn goede tijd als toerfietser gehad. Je kan het rekje om je stuur klemmen. En daarna er een soortement vierkant fietstasje op bevestigen. Daar deed ik wat voeding, mijn plakset en binnenbanden in. Als de tas dicht was kon je nog een kaart onder de doorzichtige bovenkant van het tasje schuiven. Lekker gemakkelijk, hoefde je onder het fietsen niet steeds de kaart uit- en op te vouwen. Tegenwoordig zie je nog vaak senioren van zo'n rekje en tasje gebruik maken. Dus let eens op als je op de weg zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een rekje om je kaart met fietsroutes in te zetten , zo kun je , al fietsende , de kaart lezen en ... de goeie weg vinden.
Veel fietsplezier.