Citoengele regenpakken met reflectie-strepen. Waar koop je ze?

De laatste tijd zie ik vaker mensen tijdens regen in knalgele regenpakken, voorzien van reflector strepen. Ben ik al lang naar op zoek. Iemand van jullie een idee waar die specifieke pakken te koop zijn? Ik heb de indruk dat ze pas 'net' op de markt zijn. Het verhoogt de zichtbaarheid tijdens slecht weer en in de nacht.

Toegevoegd na 28 minuten:
Beste mensen, het gaat om pakken voor volwassenen. En de pakken zijn echt citroengeel (Helemaal) zonder andere kleuren erbij. Uitsluitend een brede, horizontale, reflecterende (grijze) band. Ik heb ze tot nog toe alleen bij mensen op de fiets gezien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (2)

Is het voor kinderen?
Dan is dit misschien wat voor u!
Dit is wel helaas alleen een regenbroek

Link: http://www.littlecool.com/kies-op-categorie/naar-school/regenkleding/regenbroek-geel

Toegevoegd na 3 minuten:
Het kan ook zijn dat je misschien deze bedoeld?: http://www.24mx.nl/motorfiets/p/motor-regenpak-richa-overall-geel-zwart/15028/regenpak-en-reflectie-vesten/k297

Of Deze:
http://www.beslist.nl/products/mode/mode_432350/c/kleur~401010

Verder zou ik echt geen idee hebben!
Veel succes met het zoeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij www.werkkelding.com kun je van het merk Regatta zo'n regenpak kopen. De link wijst naar de jas, maar je ziet rechtsonder de bijbehorende broek.

Toegevoegd na 27 seconden:
www.werkkleding.com (handige typefout...)