Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor fiets is geschikt om post te bezorgen?

Ik zoek een stevige fiets die 50 kilo bagage achterop kan hebben, met goede standaard.... waar moet ik nog meer aan denken? Ik denk zelf aan een omafiets; ook aantrekkelijk qua prijs. Wie heeft hier ervaring mee? (En natuurlijk: welke ervaring?) Tips zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een oma fiets heeft een dubbele standaard. Bij het post bezorgen leeg je eerst de ene zak. Bij een oma fiets zal de fiets invallen omdat deze recht staat. Je kan beter een fiets kopen met maar aan 1 kant een standaard

Toegevoegd na 46 seconden:
Ik bedoel omvallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet ook eerst de tas leegmaken aan de kant waar geen standaard zit. Met een beetje oké standaard zal je fiets niet omvallen

Andere antwoorden (2)

Een montego barrow 499,- kan je bij dealer ook wel krijgen voor 449 dan heb je ook een stevig voorrek waar ook nog post in kan 25 kilo en stevige achterdrager.. Ik zit zelf in de handel en mijn vriendin gooit gier kranten mee! Gr
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een postcodeloterijfiets is zeer geschikt en niet te duur.
Een omafiets is te slap, zou ik niet nemen.
Denk er wel aan dat je de post om en om verdeelt zodat je niet al het gewicht aan één kant krijgt, maar dat weet je natuurlijk al.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding