Waar kan ik goedkope en goede fietsen vinden in Rotterdam ?

Ik ben bijna jarig en ik ben van plan om een fiets aan te schaffen omdat soms de metro niet rijdt en ik word der dunner van :D

Toegevoegd na 4 minuten:
GEEN TWEEDEHANDS !!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
1.4K

Antwoorden (4)

Marktplaats.nl en dan Je postcode invullen en de gewenste afstand kiezen waarbinnen je wilt zoeken.
Daarna gewenste prijsklasse kiesen en voilà een heel aanbod van fietsen in Rotterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt op Marktplaats kijken! Daar staan veel fietsen voor een prikkie. Je moet dan wel gaan kijken en zorgen dat je de fiets kan meenemen. Ook moet je de fiets goed controleren omdat sommige mensen nog wel eens een fiets willen verkopen die eigenlijk gewoon naar het grofvuil moet. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, geen tweedehands. Ga eens langs je fietsenmaker, misschien dat hij een aanbieding heeft. Of bij een online shop, daar vind je vaak goedkope fietsen. Zo heeft mijn zusje er een gekocht die ze zelfs thuis kwamen brengen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Oostplein, naast het metrostation is een goede fietsenwinkel (Megabikes).
Ikzelf haal mijn fietsen daar, en vind ze zelf best goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaag een folder van de Gamma en ze hebben een goedkope fiets in de aanbieding!! Nu maar hopen dat de Gamma ook een winkel in jouw omgeving heeft. Veel succes.