Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je als jongen opstappen (fiets) met een rekje achterop???

Anders gooi je je been over de fietsen drager maar als er zoon rekje opzit zit hij zeg maar in de weg!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als die gymnastische oefeningen zoals hierboven worden aanbevolen niet lukken, kun je de fiets vóór het opstappen zo schuin houden dat het makkelijk is om met 1 been over de stang te stappen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je been hoog optrekken en over de stang ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal zitten dit soort rekjes aan de voorkant. Maar als hij bij jou achterop zit, dan zit er niets anders op dan met een lenige worp je been over de middenstang te zetten! En als je nog leniger bent, zwiep je hem zelfs over het rekje.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Je been niet naar achter, maar naar voren over de horizontale stang slingeren.
Als jonge vent moet dat toch lukken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon je been iets hoger doen.
Het went vanzelf dat je dat moet doen want als je een fietsstoeltje achterop hebt is het probleem er ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Ik heb mijn dochter al bijna een keer een karatetrap verkocht, doordat ik gewoontegetrouw op de gebruikelijke manier wilde opstappen.
Ik kon altijd gewoon mijn been over dat rekje heen slingeren. Met een beetje oefening lukt het jou vast ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding