Hoe kun je het beste een krat bier op de fiets meenemen?

Ik ga voor het eerst een krat bier halen met de fiets, kun je zo'n krat gewoon achterop zetten, of valt het er dan af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
11.6K

Antwoorden (4)

Je kan hem achterop zetten dn met zo'n 'spin' ( elastiek met van die haken) vastzetten. Ik zou hem wel met een hand vasthouden tijdens het fietsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon achterop zetten en met 1 hand vasthouden, met de andere hand kan je sturen.
Of als je voorrop zo'n mooi rek hebt kun je hem daarop zetten!

Succes en niet te lam!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je krat prima op je bagage drager zetten, technisch gezien is een krat bier namelijk bagage. moreel gezien weet elk rationeel denkend mens beter. enige beveiliging ter voorkoming van bierverspilling is niet overbodig.

braklav
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat soort dingen kun je het best vastsjorren met een oude fietsbinnenband. Die knip je doormidden en knoop je aan je bagagedrager. De twee uiteinden sjor je om het voorwerp en knoop je aan elkaar vast.
Dit werkt beter en flexibeler dan de standaard bagageriemen.
Bij grotere voorwerpen neem je gewoon een tweede binnenband.