Vanaf hoe laat is de bewaakte fietsenstalling op station Hilversum geopend?

Ik heb geen abonnement bij station Hilversum, dus als ik mijn fiets daar eens wil stallen moet ik een dagkaart kopen.

Vanaf hoe laat is de bewaakte fietsenstalling geopend EN bemenst?

Het gaat om een doordeweekse dag.

12 jaar geleden
in: Fietsen
4.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.parkerenhilversum.nl/parkeren%20fiets.htm Aangezien er geen tijden bij de fietsstallingen van het station staan en wel expliciet bij de andere stalling in Hilversum dat ik er vanuit dat die op het station onbeperkt is :)

Het beste antwoord

Tsja.. Dat gaat dan om de laatste trein in hilversum..

http://www.nsfiets.nl/cs/Satellite?pagename=NS2007%2FGeneric%2FGetFietsStation&POST_AUTOCOMPLETE=%2Freisplanner-v2%2Fautocomplete.ajax&SITESTAT_ELEMENTS=sitestatElements&station=hilversum&submit-search=Tonen&language=nl&p=1210681994034

Fietsenstallingen bewaakt - bemenst

Openingstijden Fietsenstalling bewaakt

Van een kwartier voor de eerste trein tot een kwartier na de laatste trein tijdens reguliere dienstregeling (stalling is niet geopend tijdens de nachtnet dienstregeling).

Toegevoegd na 1 minuut:
Om 1:05 gaat er in ieder geval nog een trein naar Utrecht,. Dus tot 1:20 is die in principe bemand.

Toegevoegd na 8 minuten:
Sorry, je vraagt vanaf. De eerste trein naar utrecht gaat om 4:51. Dat zou betekenen dat de stalling zowieso om 4:36 open zou moeten zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Rondom station zijn veel goede en onbewaakte fietsenstallingen. Extra slot meenemen. Bij verlaten station naar rechts, naast Europacar.