Krijg ik geld terug nu ik een nieuwe fiets heb verzekerd

Oude fiets was nog verzekerd bij Unigarant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (3)

Nee, volgens mij krijg je nooit geld terug als je het verzekerde voorwerp niet meer hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen als je premie nog is ingehouden na de opzegdatum en/of je nieuwe fiets is goedkoper op dezelfde verzekering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je nieuwe fiets ook weer bij Unigarant hebt verzekerd. Dan moet je bij de rijwielhandelaar aangeven dat je oude fiets ook was verzekerd. Kan krijg je de resterende maandpremie van je oude fiets teruggestort.

Dit wordt nooit van het nieuwe premiebedrag afgehouden. Aangezien ze dit gescheiden van elkaar afhandelen.

Mocht je fiets om welke reden dan ook gestolen is. En je nieuwe fiets is minder duur. Krijg je NOOIT dat geld terug. Spendeer dat dan aan accessoires of vraag dat bedrag in tegoedbonnen bij je rijwielhandelaar.