zijn er goede en goedkope plooifietsen?

Wij willen een plooifiets kopen. Niet om mee te nemen op de trein, maar om hem makkelijk met de wagen te kunnen vervoeren. Plus in onze gang te kunnen zetten, want de huidige fietsen nemen enorm veel plaats in.
nu vielen wij haast achterover van de prijzen.We vonden enkele goedkope exemplaren bij Itek, maar weten niet of we hiermee geholpen zijn. We willen er nl. kleine fietstochten mee doen (bv. 3O km) dus een klein beetje trapcomfort ware handig.
We geloven niet in het gegeven dat duur altijd beter is, en goedkoop altijd slechter. dus graag wat objectieve tips. Bedankt!

Toegevoegd na 56 minuten:
okee, vouwfietsen dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Band- of vet- ?
ItisILeClerc
13 jaar geleden
PLOOIfietsen? Hoe bedenk je 't?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een plooi is een vouw, dus aan de uitdrukking, al wordt ze niet gebezigd in Nederland, mankeert niets!
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik zag het woord plooifiets in de vraag, en ik dacht meteen: wauw, wat een PRACHTIG woord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel, als ik nu nog even een antwoord krijg op mijn vraag, plooi of vouw ik mezelf driedubbel van pure dankbaarheid :-D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wil ik wel eens zien. De Vlamingen kennen er wat van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kunnen.....

Het beste antwoord

De Vara heeft een tijd geleden een vouwfietsentest gedaan, kijk hier maar eens op:
kassa.vara.nl/tests/details/tpid/.../vouwfietsentest/ -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super, erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

De Dahon komt altijd (meestal) goed uit testen, maar is niet erg goedkoop. Zelf heb ik er geen ervaring mee.