Specificaties van deze fiets?

Het is een Azor Rem 50, maar kan er verder niets over vinden, qua bouwjaar, maximale belasting etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet ik niet. Ik ben me gewoon breed aan het orienteren, en onderzoek alle mogelijkheden.
Dus beschuldigingen van mensen op mijn eerdere vragen dat ik alleen maar wil horen dat een bepaalde fiets goed is, is dus onzin ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hehe.. klopt ;-)
Maar toch ben ik al heel wat wijzer geworden!
Bijvoorbeeld dat fietsen tegenwoordig niet meer zo stevig zijn als vroeger..
en ook dat de retrofietsen (replica's), van bv omafietsen en transportfietsen van tegenwoordig rommel is... en ik weet nu ook, in tegenstelling als wat sommigen zeggen, dat je best een heel stevige fiets kan kopen, nieuw voor 250 euro, die qua stevigheid niet onder doet voor 1 van 800 euro. Je betaald namelijk voor de naam, de technische snufjes, voor extra lichte materialen die toch sterk zijn, extra garantie en service etc.
Ik ben er bijna, denk ik. Moet wel, ik wil vandaag slagen, morgen heb ik hem weer nodig ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou bijna zeggen: ga 'ns fietsen ;-)

Het beste antwoord

daar komt bij dat deze wel erg klein lijkt. Meer het vouwfietsmodel

Toegevoegd na 18 minuten:
En ja hoor het is een fiets voor het zware werk ook met trappen velg is 24 inch, frame hoogte 50 heren is fiets meestal 57 / 67 nieuw prijs advies € 660,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Marius,dit kan geen stevige fiets zijn, omdat de diamantvorm van het frame ontbreekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
slecht antwoord. Blijkt dat dit juist de meest stevige fietsen van allemaal zijn!