Brommers rijden op een fietspad of op een daarnaast gelegen rijstrook. In afstand zit hier (nagenoeg) geen verschil in. Je kunt dus de fiets-apps. ook gebruiken voor de brommer.
2 jaar geleden
Voor brommers met helmplicht is er geen goede gratis app. Als je fietsroutes neemt stuurt hij je vaak door bossen waar brommers op benzine verboden zijn.
Wat daar wel mag zijn elektrische snorbrommers met blauwe kentekenplaat.
De beste betaalde app is TomTom, daar kun je de maximum snelheid invoeren (45 km/u) maar dan nog is het niet perfect.