Kan een witte tire pen gebruikt worden op leer?

Ik ben de laatste details aan het verzorgen op mijn honda dax.
Nu zou ik honda op het zitgedeelte terug mooi wit willen maken door behulp van een stif, die hadden ze in de winkel niet op voorraad en heb dit dan besteld via de winkel en is vandaag toegekomen, echter is dit een stift om banden mee in te kleuren....

Zal het resultaat hetzelfde zijn met zo'n stift?

Griffin
3 jaar geleden
Rubber en leer zijn twee totaal verschillende soorten stoffen, je zou het voorzichtig kunnen proberen op een stukje onder de zitting waar je het niet ziet?

Antwoorden (1)

In het begin, wellicht zelfde resultaat.

Maar ik denk dat je na 'n week de kleur al niet meer ziet. O.a door zonlichtverkleuring, wrijving en vochtgehalte van de omgeving.