Hoeveel km kan je rijden met een vom venice scooter?

Ik heb een Vom Venice scooter alleen ik weet niet hoeveel km ik er mee kan rijden er kan ong 4,5 liter in. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Een 4 takt scooter verbruikt ongeveer 1 liter per 35 km, dus met 4,5 liter kun je ongeveer 160km rijden. Een 2 takt is iets onzinnig, daarmee zul je rond de 130 km halen. Exact is het nooit te zeggen, want het hangt van allerlei factoren zoals afstelling van de motor, jouw gewicht, wind, stad of lange stukken etc af hoeveel het werkelijke verbruik zal zijn.