Scooter op de rollerbank, welke snelheid is dan de echte snelheid?

Ik zat vorige week op de rollerbank, maar de rollerbank gaf aan dat me scooter 31 km ging terwijl die op de teller 36/37 gaat. Als je scooter op de rollerbank gaat die correctie dan er automatisch van af of is mijn scooter niet goed afgesteld met de km teller en de echte snelheid die die gaat. Gaat om een Vespa Sprint I-Get

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (2)

De snelheid die de rollerbank aangeeft is de werkelijke snelheid. Correcties worden pas naderhand administratief verwerkt.
Als jouw eigen kmteller een hogere snelheid aangeeft, is die niet correct.
4 jaar geleden
Ik plaats het antwoord wat 36/37 kilometer is