Bestaan er brommers die lijken op een motor?

Hallo allemaal,
Ik ben bezig met brommerrijbewijs, maar ik wil dan eigenlijk een brommer rijden dat lijkt op een motor. Het liefst een soort oude motor. Wat ik leuk vind is bijvoorbeeld een Aprilia Red Rose, maar zijn van dit soort brommers meer merken/modellen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (1)

Die bestaan zeker, de enige die ik uit mijn hoofd weet is deze https://www.lasourisscooters.nl/winkel/scooters/super-soco-tc-black/

Natuurlijk kunt u nog wel even door zoeken op de site