Waar kun je in de Randstad brommers met 3 wielen bekijken?

Ik zoek exemplaren op benzine of elektrisch om te proberen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K
ronron1212
5 jaar geleden
Het gaat denk ik om scooters waar je een rijbewijs voor nodig hebt.
paulus811
5 jaar geleden
Voor ELKE scooter heb je een rijbewijs nodig.
ronron1212
5 jaar geleden
@paulus811 je hebt ook bromscooters maar die hebben geen driewielen.
ronron1212
5 jaar geleden
https://www.polderscooter.nl/scooters/bromscooters-45km-h
paulus811
5 jaar geleden
@ronron1212, je hebt allerlei scooters en voor allemaal heb je een rijbewijs nodig, behalve voor een scootmobiel.

Antwoorden (1)

Bij Motoport in Rotterdam Spaanse polder hebben ze een uitgebreide collectie driewielige motorscooters van de merken Piaggio (MP3) en Peugeot (Metropolis). Ik heb er proefgereden met een Peugeot en dat beviel prima. Erg aardige mensen die er werken.
5 jaar geleden
paulus811
5 jaar geleden
Leuk die minnen. Van wie en waarom?
LeonardN
5 jaar geleden
-Van mij. Vraag en antwoord matchen niet. Je beantwoord de vraag "Waar kan ik driewielige motoren bekijken?"
Jammer dat mensen daar niet even op wijzen.