Zit er een leeftijds grens aan een oldtimer brommer?

Toegevoegd na 43 seconden:
Moet je een minimale leeftijd hebben om in het bezit te zijn van een oldtimer brommer.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Niet om een oldtimer brommer te bezitten, wel om er op te rijden: 16 jaar.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
svetivlas
6 jaar geleden
Is voor een oldtimer geen rijbewijs vereist maar alleen een minimum leeftijd?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@svetivlas een rijbewijs is wel vereist, deze kan worden gehaald vanaf 16 jaar.