Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost een nieuwe piaggio zip snorfiets ?

Ik wil graag een piaggio zip snorfiets kopen, maar ik weet niet of het nut heeft om tussen de 700 en de 1000 euro neer te tellen voor een tweedehands op marktplaats die al aardig wat kilometertjes op de teller heeft staan, aangezien ik niet weet of een nieuwe veel duurder is of niet, dus bij deze mijn vraag, hoeveel ik kwijt ben voor een nieuwe zip en of het zich dan dus loont om een 2e hands te kopen voor 700-1000 euro, als een nieuwe misschien niet veel meer kost ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Let op er komt een enorme uitverkoop ( nieuw) van alle 2 takt scooters die worden straks verboden nieuw te verkopen dus de handel moet ze kwijt . 4 takt is veel schoner en beter voor het milieu maar zwaarder en ingewikkelder qua constructie . Dus geef niet te veel uit aan een oude 2 takt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, ik wil sowieso geen 2 takt ... Maar er zijn ook genoeg 4 takts te krijgen op marktplaats, maar ik vroeg me dus af of het qua prijsverschil dan wel nut heeft om een 2e hands te kopen of een nieuwe

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt !
SimonV
6 jaar geleden
Graag gedaan.
Ik heb nog zitten kijken: een tweedehands voor € 1000,- is toch al gauw drie jaar oud. Je weet dan doorgaans niet hoe zorgvuldig de Piaggio onderhouden en behandeld is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja klopt, 1000 euro voor een gebruikte is dan bij nader inzien ook belachelijk duur als je ziet waarvoor je ze nieuw al kunt krijgen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding