Hoe krijg ik mijn scooterband goed op de velg?

Ik heb mijn scooterband vervangen maar nu ligt de band erop en wil ik hem oppompen maar er komt geen lucht in ik denk omdat de band niet goed tegen de buitenrand van de velg zit

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb geen spanband dus dit gaat hem niet worden

Antwoorden (2)

doe een spanband om de band trek die dan aan de wang komt dan tegen de velg
op pompen en klaar.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb geen spanband dus dit gaat hem niet worden
Probeer een beetje vet op de binnenkant van de velg te smeren .
Dan glijd de band beter de velg aan
Als je geen vet hebt probeer dan boter .
Draai het midden stukje van het ventiel eruit met een speciaal ventieldopje .
En probeer er in eenmaal zoveel mogelijk lucht in de band te krijgen .
Als dat is gelukt draai dan het middenstukje weer in het ventiel .
En het beste is dat je gebruik maakt van een compressor .