kun je een snorfiets verzekering ook over zetten naar een brommer?

ik heb een snorfiets ik wil nu wel wat snellers hebben en wil dus een bromfiets nemen maar kan ik die verzekering dan ook gewoon overzetten ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, de premie is afhankelijk van het soort, merk, type en bouwjaar van je brommer / snorfiets. Als je de snorfiets wegdoet, moet je die verzekering opzeggen. Als je een brommer koopt, moet je daar een nieuwe verzekering voor afsluiten. Dat kan bij dezelfde verzekeringsmaatschappij, maar mag ook bij een andere.