kan het zijn dat een zekering kapot gaat bij het vervangen van een knipperlicht relais? En heeft dit gevolgen voor het relais?

Heb de accu niet losgekoppeld.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat is de reden om het relais te vervangen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
alle knipperlichten deden niet meer. gaf ook niks aan op het dashboard

Antwoorden (1)

Kan het zijn dat het relais niet goed is? en hij daardoor doorgebrand is? Ik weet zeker dat het kan, maar kan ook andere oorzaak hebben, kan ook zekering zijn die ergens anders uitgetrokken is(om gat op te vullen) controleer anders hoeveel ampere er in moet en of dit wel klopt met de zekering die doorgebrand is.