Ik ga een scooter nemen maar heb geen schuur, wat is de beste oplossing voor de scooter wanneer ik er een heb en het bijv. winter is?

zie bovenstaande vraag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

De scooter van mijn man staat ook al anderhalf jaar gewoon buiten. Je kunt er een speciale hoes voor kopen. Koop dan niet zo'n goedkoop blokkergeval maar een echte bij een fietsenwinkel of motorwinkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoes = + ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor je antwoord, snel het het beste!

Andere antwoorden (2)

Zet je scooter op een plek waar niemand er last van heeft. Slot erop, sleutels eruit en een goede hoes er om heen. Als je hem in de winter niet gebruikt, vraag dan aan iemand of ze de accu er even uit halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Behalve een afdekhoes kun je, als je ruimte hebt, ook overwegen om een afdakje ('carport') te bouwen waar de scooter onder past. Vier palen, een golfplaatje voor het dak, eventueel een of meer wandjes erin en je hebt een prachtige garage. Past zelfs in je voortuintje.